Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeGdyby mocniej wcisnął hamulec i był bardziej złożony to jak najbardziej doszłoby do poślizgu przedniego koła. Do prostowania maszyny w zakręcie dochodzi przy delikatnym hamowaniu. Jednak zachowanie tego konkretnego motocykla wydaje mi się niewłaściwe, często zdarza się że kolesie zakładają różne profile opon np. 70 z przodu i 60 z tyłu i to jeszcze dwóch różnych producentów nie zdając sobie sprawy że po prostu rujnują tym samym prowadzenie się maszyny, przejechałem się kiedyś motocyklem z takimi oponami i nie dało się nim skręcać. Mam wrażenie że coś było zwalone w sprzęcie na tym video, albo główka ramy, ciśnienie opon, zawieszenie, albo różne opon, po prostu ta reakcja wydaje mi się przesadna. W takim złożeniu powinno dać się trochę przyhamować przodem bez takich konsekwencji.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza